Kinderoppas

Kinderen van 0 tot 4 jaar kunnen iedere zondag naar de oppasdienst. Er is een groepje moeders en jongeren die tijdens de eredienst oppassen in een zaaltje in de Kandelaar, ook wanneer er dienst is in de Jacobikerk. De kinderen kunnen vanaf een kwartier voor aanvang van de dienst naar de oppasruimte worden gebracht.
Indien mogelijk,  komt de oppas samen met de kinderen terug in de kerk voor de zegen, waarna de kinderen na de dienst weer terug komen in de oppasruimte. Wanneer de dienst in de Jacobikerk is, gebeurt dit niet.

Speelgoed, kinderstoel en aankleedkussen zijn aanwezig. Wel dienen de ouders zelf schone luiers en eventueel wat te eten en drinken mee te geven.

Zijn er nog ouders of jongeren die het leuk vinden om in het rooster van de oppasdienst mee te draaien, zoek dan gerust contact met Bettie! En heb je nog speelgoed, leesboekjes o.i.d. liggen die nog in goede staat zijn, maar gebruik je ze niet meer? De kinderen bij de kinderoppas zouden er erg blij mee zijn!

Contact: Bettie Persoon, 06-16824601 of via bettietijsseling@hotmail.com